+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL KRYSTAL Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 283 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jaroslav Červenka

Älteres Paar, 14.7.2014

PLZEŇ Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Tak jako již v loňském roce -č i s t o a t i c h o

  • Snad vyšší cena ubytování

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Zuzana

Einzelreisender, 26.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemný a velmi ochotný personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Eva Strapcová

Einzelreisender, 25.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • S pobytom som bola velmi spokojna. Od mojej poslednej navstevy pred rokmi vidim velky pokrok. Urcite vyuzijem sluzby hotela aj nabuduce.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10
HOTEL KRYSTAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za pobyt a také za hodnocení. Spokojenost hostů je naší prioritou a snažíme se, aby hosté v hotelu byli spokojeni a hotel se stal místem, kam se budou lidé rádi vracet. Budeme se na další Vaši návštěvu.

Anonym

Einzelreisender, 15.6.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Vladimír Krotký

Einzelreisender, 13.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Gruppe von Freunden, 6.4.2014

Polski

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Natálie

Gruppe von Freunden, 2.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsme moc spokojená ...příště určitě zase sem dojedu :-)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
HOTEL KRYSTAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za pobyt v našem hotelu a pěkné hodnocení. Těší nás, že jste byla spokojena a budeme velmi rádi, když se zase stanete naším hostem.

Martin

Älteres Paar, 14.12.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marie Petrová

Einzelreisender, 6.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • V den příjezdu velmi příjemný a ochotný personál(na recepci), dobrý 1. dojem.

  • Holel je t.č. v rekonstrukci. Ta není nikde inzerována. Na místě jste ujištěn, že Vašeho pokoje se to nijak nedotkne. V 7 hodin ráno je host probuzen hlukem, kter se po chvíli stává ohlušujícím.Pokřik dělníků, vrtáním do panelů a stavba lešení za okny - tam vám také pobíhají dělníci(4. patro. Nečekanost této situace zabránila časnějšímu odjezdu. Představa, že toto vše je ve standardné ceně a netřeba avizivat předem je zarážející. Sleva 100,- Kč a omluva - neochotně - s tím, že "někdy to musí udělat" až po projevu nelibosti hosta už dojem nenapraví. Snídaně za 100,- Kč svou kvalitou neodpovídá ceně. Ani kousek ovoce nebo zeleniny, žádné celozrné pečivo. Nejlevnější šunka, salámy, klobásy, smažená vejce, sladké cereálie (a jogurt neoznačené tučnosti). Chleba a bílé rohlíky. Asi si to klientela žádá, vyznavč zdravého životního stylu se ale za stovku po ránu moc nenají. Chtělo by to trochu kreativity:-)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6
HOTEL KRYSTAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za pobyt a jeho hodnocení.

- Rekonstrukce hotelu byla provedena již před pár lety, hotel tedy není v rekonstrukci, nýbrž je prováděna revitalizace budovy (zateplení), která je prováděna ve dvou etapách, aby neobtěžovala hosty. Hosté jsou tudíž ubytováváni v přední části hotelu, kde revitalizace neprobíhá. Z tohoto důvodu informace o revitalizaci není avízována (mimo upozornění na recepci).

- Pracovníci, kteří provádějí revitalizaci, měli povoleno vykonávat hlučnější práce od 10. hodiny, tedy v době, kdy už v hotelu nejsou hosté. Tímto se velmi omlouváme za jejich pochybení.

- Snídaně jsou v hotelích různé, jakožto i ceny. Chápu, že pokud host je náročnější, má rád i vyšší standard. V tom případě lze doporučit vyhledávat ubytování spíše v hotelích vyšší kategorie. Snažíme se naše služby stále zdokonalovat, proto i hodnocení hostů je pro nás přínosem. Naším cílem jsou spokojení hosté, kteří se k nám budou rádi vracet.

Zuzana Strnadová

Junges Paar, 7.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Velmi neprijemny pan na recepci...na ubytovani jsme museli cekat snad pul hodiny,byli zavrene dvere a cedule ,,prijdu hned'' :-D

Persönlich
1
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
HOTEL KRYSTAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Samozřejmě, že každý člověk, host i recepční, nějak působí na druhé. Je mi líto, že recepční na Vás zapůsobil až takovým dojmem. V případě, že by došlo k problémové komunikaci či situaci, je důležité ji řešit i přímo v hotelu, nikoliv pouze recenzí.
Někdy i několikaminutové čekání bývá nekonečné. Omlouvám se, že jste čekali, protože příchod byl v době, kdy recepční prováděl kontrolu hotelu. Děkujeme za Váš pobyt.

Anonym

Einzelreisender, 3.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • - hezký, čistý pokoj, příjemný personál - doporučuji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dagmar

Familie mit älteren Kindern, 6.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • S hotelem samotným jen spokojenost. Mínusem je poněkud hlučnější okolí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

Jaroslav Červenka

Älteres Paar, 15.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Čisto , ticho - OK

  • Nefunkční dálkový ovladač TV

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
9

Zuzana Strnadová

Gruppe von Freunden, 14.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

pan Nentvich

Älteres Paar, 13.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Čistota, příjemny personál, vzhled pokoje ...

  • Mizerná snídaně, plastové kelímky na pití, žádný výbět pečiva, chaotická organizace ...

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Marie

Einzelreisender, 25.6.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Ad komfort: při delším pobytu bych postrádala uzamykatelnou schránku v pokoji pro uložení osobních cenných věcí

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Jana Drsková

Einzelreisender, 23.4.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Nemám připomínky, pouze jsem přespala.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

pan Koubek

Einzelreisender, 27.3.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Mile překvapila uklízečka s dotazem zda je vše v pořádku a nabídla čisté ručníky.

  • Horší vzhled koberců-opotřebování

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
7

Šárka Fiedlerová

Älteres Paar, 10.3.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme s manželem u vás již po třetí. Jsme naprosto spokojeni. Máme vše - blízko do kina, dobrý dojezd, bezpečné parkoviště. Čisto, teplo, útulno. Děkujeme. Přijeme zase v listopadu. S pozdravem Fiedlerovi

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
HOTEL KRYSTAL hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení a návštěvu, vážíme si toho, že využíváte našich hotelových služeb. A těšíme se na shledanou v listopadu!

Jana Horáková

Junges Paar, 14.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • pisi kladne hodnoceni

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10